środa, 6 maja 2009

Forum Android

Forum Android to miejsce gdzie każdy znajdzie swój kąt. Można tu między innymi sporo się dowiedzieć o systemie Android, jego modyfikacjach i innych sprawach związanych z tą platformą ale również nie brakuje rozrywki, konkursów i nowych serdecznie do nas nastawionych ludzi. Obecnie nie wyobrażam sobie zakupu telefonu i nie przesiadywaniu na forum związanym je jego tematyką. Od początku, tylko gdy kupiłem Sony Ericssona znalazłem swoje miejsce – wtedy Se-Center gdzie dowiedziałem się sporo o modyfikacjach softu, znalazłem ciekawe gry, aplikacje, tapety i inne. Kolejne fora to już era smatfornów. Przybyłem na Symbiana skąd przekierowano mnie na uiq3 i to właśnie tam dostałem wszystkiego czego potrzebuję. Tak samo jak na obecnym Forum Android panowała tam miła atmosfera, forum nie było tak jak wiele w dzisiejszych czasach śmietnikiem – wszystkie gry, aplikacje i modyfikacje ładnie poukładane… Idealne forum! Po zakończeniu swojego żywota telefonów z Symbianem UIQ czas przenieść się gdzieś dalej… oczywiście wybór padł na Windows Mobile, jedak szybko wystartował Android którego forum przed długi czas nie można było się w Polsce doczekać. Kilka dni przed premierą HTC G1 w Stanach Zjednoczonych ruszyło Polskie Android Forum na który obecnie pisze kilkudziesięciu specjalistów w dziedzinie telekomunikacji a wszystko czytają dziennie tysiące użytkowników telefonu Era G1 oraz przyszłych HTC Magic czy Samsung i7500. Naprawdę z czystym sumieniem mogę polecić to forum – niesamowity porządek, dyscyplina, miła atmosfera, przejrzyste działy i co najważniejsze to największe Polskie Forum Android. Jakiekolwiek newsy, testy, modyfikacje czy softy zawsze jako pierwsze pojawiają się właśnie na tym Android Forum. Ostatnio to właśnie użytkownicy tego forum potwierdzili aktualizację Era G1 do wersji Android 1.5. Zapraszam wszystkich, do zobaczenia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz